پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215754
پشت پرده فسخ ريزه با رامين رضاييان
تاریخ انتشار : 1395/05/11 10:03:39
نمایش : 1128
رامين رضائيان در حالي قراردادش را فسخ کرد که اعتبار قراردادش منوط به صدور آي تي سي بود و حال او اگر مدنظر پرسپوليس نباشد بايد با رضايت پرسپوليس به تيم ديگري نقل مکان کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رامين رضاييان به واسطه اينکه در بند قراردادش قيد شده بود در صورت عدم تسويه حساب تا 15 خرداد بازيکن آزاد محسوب خواهد شد با فسخ يکطرفه در هيات فوتبال عهازم ترکيه شد و سپس نماينده اش به سازمان ليگ رفت و اين اقدام با واکنش تند باشگاه پرسپوليس همراه بود.

همين موجب شد هواداران پرسپوليس نيز مقابل فدراسيون تحصن کرده و اعتراض کنند که چرا اجازه فسخ يکطرفه به او داده شده است. البته اقدام سازمان ليگ قانوني بود اما مسئولان فدراسيون براي خواباندن سروصدا مجبور شدند عنوان کنند فسخ وي ثبت نشده است.

رامين رضائيان در حالي در ريزه اسپور و اردوها شرکت کرد که مهدي طارمي به واسطه يک بند قراردادش و پشيماني از حضور در ريزه اسپور به ايران بازگشت و با پرسپوليس قرارداد بست.

کار قرارداد رامين رضائيان همانطور که  فاش کرده بوديم منوط به صدور آي تي سي بود. در واقع باشگاه ريزه اسپور در صورت عدم صدور آي تي سي از سوي باشگاه وارد يک مجادله حقوقي سنگين مي شد و اين شرايط عملا موجب شده بود که رضاييان يک قرارداد مشروط با ريزه اسپور داشته باشد.  

چنين اتفاقي نشان از تجربه کم رامين رضاييان و مشاورانش در عقد قرارداد بين المللي داشت و البته باشگاه ريزه اسپور به خاطر قراردادي که رضاييان با پرسپوليس داشت چنين بندي را در قرارداد او گنجانده بود. رضاييان در دو، سه روز گذشته به طور مداوم عکس هايي از خودش با پيراهن پرسپوليس را منتشر مي کرد و از طرفي فسخ قرارداد لوبانف و احتمال جدايي گولچ موجب شد تا احتمال جدايي رضاييان با توجه به خالي شدن ليگ بزرگسالان تيم به يک گمانه زني رسانه اي تبديل شود.

سايت کاپ روز پنجشنبه در خبري عدم درخواست باشگاه ريزه اسپور براي صدور آي تي سي رامين رضاييان را يک اتفاق عجيب قلمداد کرده و تاکيد کرده بود شايد رضاييان با توجه به خالي شدن ليست و کناره گيري ريزه اسپور خود را دچار دردسر نکرده و به اين ترتيب شرايط براي بازگشت رضاييان فراهم شود. البته برانکو در کنفرانس خبري امروز عنوان کرده به دنبال بازگشت رضاييان نيست و جاي خالي هم ندارد.

اين در حالي است که اگر پرسپوليس يک گلر زير 23 سال ايراني يا خارجي جذب کند مي تواند رامين رضاييان را با توجه به جدايي لوبانف به خدمت بگيرد. حتي در صورت جذب گلر بزرگسال پرسپوليس مي تواند در صورت فسخ قرارداد يکي از بازيکنان بزرگسال خود مقدمات برگشت رضاييان را فراهم کند. مسئولان پرسپوليس فعلا اعلام مي کنند برنامه اي براي بازگشت رضاييان ندارد. اما شايد اين حرف ها بنا بر مصلحت فعلي باشد و در آينده اتفاقات ديگري رخ دهد. رضاييان از فسخ قرارداد خود با ريزه اسپور خبر داده و باشگاه پرسپوليس ادعا دارد که فسخ قرارداد او با باشگاه غيرقانوني بوده و او بازيکن پرسپوليس محسوب مي شود.

حال سرنوشت رضاييان دو حالت دارد. يا به پرسپوليس بر مي گردد يا به تيم ديگري مي رود. اگر به تيم ديگري منتقل شود و رضايت پرسپوليس را جلب نکند باشگاه پرسپوليس از او شکايت مي کند. بايد ديد در بازگشت رضاييان به تهران چه اتفاقاتي مي افتد يا نهايتا او به پرسپوليس باز مي گردد يا خير.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html